Friday, August 28, 2009

SaLe!!!! SaLe!!!! SaLe!!!!

Lama nau aku tak hapdet post lately, tiap kali lunch aku and the gang keje survey supermarket jer.. smlm aku survey Jusco wahhhh banyak nau sale nak terkluor bijik mata aku tengok angka 70% tu ha... sib baik aku sempat mengurut dada menyabarkan diri aku sebab blum survey Parkson lagi maka aku postpone kan niat aku nk sop sop baju bebudak tu dulu... arini ternyata niat suci murni aku tak sop semlm berbaloi, rupanya kat Parkson lagiiiiiii banyak SALE!!!!!!!.....

Aku carik yg 70% jer, lepas tolak harga sebenar tingai la belas belas hengget, ok la tu utk minime pakai seminggu beraya nanti tak pon sebulan Syawal wahhh 24/7 baju baru...muuahahhahaha....arini aku sop RM 100.00 dapat 4 lai tshirt & skirt Padini, esok aku nk beli brand Seed & Poney plak...kalu brand lagi mahei itu kena bawak Tokeh aka Somi kesayangan aku..hehehehe...sebab dia terer bab sop nih
ppssstttttt wit dia lagi banyak lak tu..hehehehe...

Bab baju aku, takder kot ntah la..aku punya style kalu jumpak yg berkenan aku sambar teruih jer ..takdernya nk tunggu event ker, gaji ker, atau apa-apa perayaan..nk kata aku nih kaya mcm robert kwok? tak jugak..nk kata aku kaya mcm tokeh estero? tak jugak.. nk tau rahsianya????itula guna nya kedit kad heheheheh..

Nyesal aku tak apply awai2...itula untungnya ada free interest utk 20hari sempat aku rolling wit..pehtu sampai jer bills rolling eyes la plak nk membayornya huu huu huuu.....eh lupes nak show off la.. aku sambar triumph 2 pasang tadi heheheh.. 70% diskon beb..mana penah triumph turun mcm tu punya murah..yahooo yahooo yahooooooooooo....

0 comments:

:a: :b: :c: :d: :e: :f: :g: :h: :i: :j: :k: :l: :m: :n:

Post a Comment