Tuesday, March 2, 2010

Berpisah kah kita akhirnya?

8 tahun sudah kita bersama, di atas sekeping kertas kau menjanjikan segalanya, termaktub sudah segala hubungan kita sejak aku bersetuju menandatanganinya... Dengan ikatan penuh mesra, perjanjian memeterai kasih terjalin jua, persefahaman utk hidup bersama.bertanggungjawab atas segalanya.

Sejak kita mula bersama hanya Allah yg tahu betapa aku mencintaimu..menyayangi mu.. mengasihimu sepenuh hatiku..sesungguhnya aku mengharapkan kau jua begitu, kasihilah aku, walaupon hanya sekelumit cuma.. malangnya aku selalu hampa...

Cukuplah sampai disini, jangan kau biarkan aku ternanti-nanti, hati ini sudah dilukai, lepaskan lah aku pergi, aku ingin bersemadi di suatu tempat yg abadi agar diri ini tidak lagi disakiti. Aku tahu masa depan masih kabur buat diriku, namun bagiku hijrah jalan terbaik utk memulakan sesuatu yg baru dari terus menerus menyusuri jalan kelabu dihadapanku.

Maafkan aku atas segala kesilapan sepanjang menjalankan tanggungjawabku padamu, walaupun aku selalu meyakinkan diriku insan yg tabah tetapi aku masih lemah, walaupun aku menyangka aku bijak dalam mengendali segala namun aku masih melakukan kesilapan, .. aku memujuk diriku yg ini hanya ujian dlm menjalani kehidupan..

Lepaskan lah aku, benarkan aku memilih jalan ini, pilihan ku sendiri, walaupon berat rasa dihati, relakanlah aku pergi..Borang itu ada diatas mejamu, lepaskan aku, aku merayu demi kebahagiaan ku...

bersambung.....

3 comments:

ahkakbatik said...

aku paling nyampah citer sambung-sambung neh!! cukuplah nurkasih sambung sampai 30 episod... jangan ko seksa batinkuuuuuuuuuuu.....kang aku mencarut bagi blog ko kena block!!!!!!!!!!

razzlina said...

!@#$%^&*() ##########!@3456*&**(P&&^^*!!!!!
sioknya mencarot.....

sf said...

weii cite pasai pa ni tetiba syahdu semacam..kang dah betui2 sedia tisu kasi tiket gelak jek kat korang haha

:a: :b: :c: :d: :e: :f: :g: :h: :i: :j: :k: :l: :m: :n:

Post a Comment