Friday, March 4, 2011

bukan cerita SEKS

Pn Bananas terkebil-kebil memandang screen komputer, sambil mengetap-getap bibir yg mungil otak Pn Bananas ligat berfikir.. arrgghhh perlukah aku cek? bagaimana jika lepas aku cek terbukti apa yang aku fikirkan selama ini?... haruskan aku hadapi dugaan ini lagi? hati Pn Bananas berdetup detap seperti kenderaan mau perang hasilnya nafas Pn. Bananas termengah-mengah seolah-olah selesai berlari 100meter...
Pn Bananas termenung panjang, dari pengalaman yg pernah dilalui, tahap kekecewaannya apabila mendapat tahu berita sebenar amat pahit, berkecainya hati seolah dilanggar keretapi laju Beijing -Tianjin yg bergerak lebey 300km sejam... seperti kaca jatuh dari 100 tingkat menara warisan terhempas dibatu .. hancur .. sehancur hancurnya.. impian musnah begitu saja .. cahaya yg di idamkan selama ini pasti menghilang ..
Pn. Bananas tak dapat berfikir dengan normal lagi .. hampir saja ayer mata merembes di pipi... satu demi satu sejarah hidup menjelma dalam fikiran .. seolah tayangan gambar dimatanya .. Owh aku tak sanggup diduga sebegini lagi.. kenapa aku harus menghadapi berkali-kali???? bisik hati Pn.Bananas...
Pn. Bananas menarik nafas panjang cuba meredakan kekusutan fikiran, Pn Bananas cuba mengumpul sisa-sisa kekuatan untuk menghadapi kenyataan..." Ya aku ingin tahu tapi aku takut aku tak mampu menghadapinya, bagaimana kalau ianya benar? haruskah aku berhenti disini? atau haruskan kuteruskan memandu hidupku walaupon ku tahu gelap masa depanku??...
Pn Bananas tak mampu menaip lagi.. jari jemari runcing seolah hilang rentak untuk menari-nari di atas keybod .. tempoh diberi hingga 10 March ini.. tak sanggup Pn Bananas mengecek saman-saman yg diterimanya selama ini... angan-angan sinaran cincin omeh dijari semakin mengaburi..sejarah saman-saman yg diterima mula menerjah memori... habis duitku nanti... kalu tak bayar kena blacklist nanti...
sob sob sob huwaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!!!!!!!!!!!
kisah ini adalah kisah benar..jika anda bersedey sila derma duit anda secepat mungkin...
sekian,
Pn Bananas Sadness Madness

3 comments:

ahkakbatik said...

ko bawak keta lembu pun boleh kena saman? laluan mana ko guna nih?

sila langkah satu barisan untuk perenggan baru... komen oleh cekgu bahser pasar amarika... huwahuwahuwa...

Unknown said...

saman? saman? saman?

:e:

xiauhui58221 said...

Kami Hadirkan Permainan Baru 100% FAIR PLAY Dari pokermulia.Net 1 ID Untuk 7 Games :
- Domino99 -CEME - Poker -CEME KELILING - Capsa Susun -SUPER TEN - OMAHA

Nikmati Bonus-Bonus Menarik Yang Bisa Anda Dapatkan Di Situs Kami POKERMULIA.INFO info Situs Resmi, Aman Dan Terpercaya ^^ Keunggulan pokermulia.Net :
- Tingkat Persentase Kemenangan Yang Besar
- Kartu Anda Akan Lebih Bagus
- Bonus TurnOver Atau Cashback Di Bagikan Setiap hari senin
- Bonus Referral Seumur Hidup
- Minimal Deposit & Withdraw Hanya 20.000,-

Fasilitas BANK yang di sediakan :
- BCA - Mandiri - BNI - BRI - Danamon
Tunggu Apa Lagi Guyss..
Let's Join With Us At POKERMULIA.INFO ^^

Untuk info lebih jelas silahkan hubungi CS kami :
- BBM : D3F98F26
- LINE : POKERMULIA
- WA : +85593842699

:a: :b: :c: :d: :e: :f: :g: :h: :i: :j: :k: :l: :m: :n:

Post a Comment