Saturday, October 24, 2009

Tarrrraaaaaaa........

Setelah sekian lama aku melawan kuman malas yg menyerang harini berjaya jugak aku tulih blog pasai langsir baru aku...


Jeng Jeng Jeng..... inilah langsir baru aku yg dinanti nanti....(((jenuh aku mengemop umah utk memastikan kilauan umahku ini))) aku tau ada jer org nk kutuk umah aku berlemoih!!






Ni plak tali pengikat langsir bahser resminya aku tatau, seperti yg dijangka, hari pertama jer boleh letak kat langsir, hari kedua dan seterusnya ada kat leher anak2 aku...



meh aku nk citer sedey sket pasai langsir nih, tepat 10/10 seperti yg dijanjikan langsir aku siap, aku dengan hepinya nk amik la langsir nih.. malangnya depa jahit terbalik.. ade ker patut yg belakang depa jahit kedepan yg depan jd belakang..???? agaknya derang dengor somiku ckp mcm kain kaler tok sami agaknya tu yg derang jahit mcm tu...huwwaaaaa....
sambil muncung2 molot cumilku yg disaluti lipstik clinique dan mengembangkan lobang idung aku menyongeh kat budak tu suh tuko langsir len... 'ahkak tak kira ahkak nk siap dlm masa 2 hari jer...nk jugak!!!! nk jugak!!!!!. ' sabau kak sabau kata budak sales tu, 'sy janji sabtu nih gerenti langsir ahkak siap...'
maka aku pulang dengan kehampaan yg amat sangat...(((pssttt mcm novel tak citer ku ini???..watch out bolian ngeh ngeh ngeh))))
so itu la cite kain langsir ku yg baru bertuko setelah 5th lebey hahahah... sekian mekasih...

7 comments:

ahkakbatik said...

aku tak jeles ngan langsuir tu... aku jeles ngan lcd.. ko saja tangkap gambo kasik nampak sikit... nyampah i taww...!!!

BaNaNaS! said...

cehhh!! da calar balar la lcd tu anak aku gores dan menang... moral of the story letak lcd tinggi2.. kalu boleh kat siling umah, boleh tengok sambil tido hua hua hua

razzlina said...

eh ehhhhh...lcd kat umah haku pun sama la...anak2 aku buat papan itam la papan tunjal la....
(sambil jeling2 muncung2 mulut kat orang yg takde tibi el si di ituuuu wahahahaha)

patin said...

cop cop aku tak pahanggg... patutnyer yg kaler kilat2 tu kat depan ke belakang?

BaNaNaS! said...

cisss kalu ko jd tukang jahit sahih aku belasah bebetui...kain ni spesel sket depan pon leh guna belakang pon leh guna .. tp kalu nk guna kilat2 baik pakai satin, harga pon tak mahei cuma jarang sket..kain ni mahei tau tak 8 hengget semeter x 11mtr, leh lunch lapanblas ari tawwww..

BaNaNaS! said...

wooo mcm tu ka? jadi anak aku tak salah la eik, syusah betui arr ada lcd nih (sambil kembang kempis lobang idung eksenn)

ahkakbatik said...

ekk.. apesai umah ko kemas jek macam bukan umah org ada anak kicik arrr?... ni sohih ko kopipes gambo dari blog memana ntah...
unless ado muko ko sekali kat situ baru aku caya... (saja carik pasal..)

:a: :b: :c: :d: :e: :f: :g: :h: :i: :j: :k: :l: :m: :n:

Post a Comment