Monday, September 14, 2009

CitE NyamPah LaGi

Bosh aku ckp dia nyampah kat aku..sebab sepanjang bulan Ramadhan asal ari jumaat jer.. lepas tengahari aku ilang.. ari Sabtu jgn citer arrr..Oleh itu.. memikirkan alang-alang dia nk nyampah bior sampai kepangkal lengan..maka minggu ni aku hengat nk menyampahkan dia lagi dengan monteng pegi rebonding rambut aku nih..hehehehe...




Semalam aku nengok cite The Woman estero 413..
citernya aku takleh nk cite aku terlepas sejam ..sibuk kemas umah dimana seumpama kapal pecah dikerjakan bebudak tu..anak sapo tah!






pelakon feberet aku Meg Ryan.. memula rambut dia curly pehtu bertuko jd straight..lawa siot..







tapi maksalahnya aku nyampah duduk lama-lama kat saloon tu, mau kematu montot..
aku jugak nyampah ngan fesyen rambut panjang..syusah nau nk mandi wajib dan tak wajib..hehehe
dan aku jugak nyampah bila rambut dibuat rebonding .. takder volume maaa...jd mcm ustaz akhil hayy la plak!! dah la aku nyampah kat dia..
maka oleh itu aku kembali ke pangkal jalan dengan meneruskan aktiviti mengukur soping kompleks sementara menanti ketibaan hari rayeee....
sekian cite blog aku utk harini.. nyampah aku nengok jiran jiran blog aku dok tunjuk terer masak besh besh..

3 comments:

azianierdawati said...

rambut stail meg ryan tu lawo...
tingin nk buat tp muka tenggelam le nanti.. nangti kembangkan pp br ok

BaNaNaS! said...

kembang pp takper jgn kembang punggung hikhikhik

Anonymous said...

Selamat hariraya, maap zahir batin. Selamat beraya beramai-ramai hehe ...


bini SRK.

:a: :b: :c: :d: :e: :f: :g: :h: :i: :j: :k: :l: :m: :n:

Post a Comment