Monday, September 28, 2009

Yeah Yeah Langsir Baru Yeah Yeah

Aku ada gak intention nk tuko langsir, memandangkan langsir umah aku tu da kategori pop etnik dah.. senget sana sini kembang sana sini...tambah2 bebudak tu suka nau nyorok belakang lansir.. railing tu da senget dikerjakan derang.. maksalahnya aku nyampah corak munger munger.. string curtain aku suka gak tp kalu aku pasang kat slinding door tu mau terus menerus ke angkasapuri la org nampak body seksis aku..bukan setakat bonjolan kat dada jer..bonjolan kat pinggang, kat peha kat montot termasuk orange skin aku abeh jd tontonan.. maklumla somi aku nih jaga aku bagusss bangat bukan mcm jiran2 bolongnese aku tuh..cekeding nak mampuih..pakai gelang omeh pon nampak tak menarek..apatah lagi pakai slipar flip flop night market.. urgh.. tak kuase i tawww...


So setelah memikir mikir dan menyelak2 majalah interior kat kedai mamak sambil dijeling oleh mamak kedai yg hangen aku keje selak buku tanpa menyelak wallet.. maka aku da jumpak idea curtain utk umah aku... trend sekarang org pakai ken kosong bewarna gelap, lembut dan agak jarang tp aku x suka jarang so aku carik yg tebai sket.. taraaaaa.. aku da jumpak ken idaman aku tu kat Nagoya Textiles last wiken.. baru 8 hengget semeter.. sliding umah aku pakai dlm 11mtr.. campo upah jahit 6 hengget semeter.. utk sliding kos x sampai 150 hengget pon.. yesh yesh yesh... so aku ngan tidak menunggu lagi aku teruih mengorder langsir tu...


10/10 nih siap la langsir baru aku... aku tanya somi aku lawo tak ken tu... dia ckp lawo mcm ken tok sami pakai.. huh lantak la janji aku nampak lawa..hehehehe.... masa aku order ken tu, budak salesgirl tu tanya 'akak, order utk raya deepavali ker?' aku balas balik tak aih akak order utk cermin tingap kete akak... buat lawak raya plak budak sales tu sepok kang baru tau... yahoooooo langsir aku lawooo langsir aku lawooooo.....

6 comments:

ahkakbatik said...

ko ni tak senonoh arr citer 18sx... udah aku terbayang sami bogel berjalan ko amik baju depa..

hati berlian said...

kak tek aku sudah dilanda imajinasi tahap wukong...mindaku duk trebayang sami velu verjalan vogel sebab kainnya sudah diambil oleh banana...

adakah aku sudah overdosed lemang ???

apa perasaan anda apa perlu anda buat ????

BaNaNaS! said...

erkkk.. buruk arr sami jalan bogel!!! kalu ong bak besh gak

ni aku le ni said...

dey tanggachi.. gambo kasi tunjuk la dey.. takat cerita takdak gambo cane nak kutuk.. hohoho..

hati berlian said...

gambo samy belu bugil kah ????

owh. gambo langsir banana...

BaNaNaS! said...

hahahah kan ker aku ckp siap 10/10.. sooo tungguuuuuuuuuuuuu

:a: :b: :c: :d: :e: :f: :g: :h: :i: :j: :k: :l: :m: :n:

Post a Comment