Tuesday, September 8, 2009

NyamPah BuKan Kak Pah

Arini Cite Nyampah!...








Hermmm.. pagi pagi buta aku dah nyampah! nyampah tengok traffic light.. walaupun ku kerling jugak abg traffic itewww













Nyampah nengok ceyenne nih! apsal bukan aku yg drive nya?????








Nyampah nengok Feri.. kalu aku keje bawak feri kan besh!











Nyampah nengok Jambatan Pulau Pinang yg dah siap keje2 Third Lane Wideningnya









Nyampah nengok string curtain yg aku tak beli beli lagi nih!! kekadang nengok cam lawa kekadang cam hampesh nyampah aku!












Nyampah tengok kassim selamat!.. bodo betui cucuk mata ngan garfu...






MuuahhHAHhahaa.. hampesh betui itu la jadinya kalu lama sangat cuti.. aku start cuti dari ari Sabtu, Ahad & Senin... sempat gak aku nengok cite antu kat Box Office Thagathirai semalam...nasib baik besh kalu tidak nyampahhh aku langgan channel Thangathirai tu balik2 citer yg sama jer..
Lagi Gambo Nyampah
Ni Hanis... Nyampah makan ayam KFC sampai terlena... bila kakaknya nk curik ayam kat tangan tu tau plak terjaga....










Ni Hanis lagi, Nyampah tunggu traffic light lama sangat, aku suh duduk takmo kan da tido dlm keadaan berdiri...










okeh nyampah aku nk tulih apa2 lagi... bosh aku dah bagi keje2 nyampah utk di settlekan!!



Nyampah aku!!!!!

3 comments:

ahkakbatik said...

penang memang berjerebu je ke? ke ko kena tuka enpon dah nih?.. heh heh...

BaNaNaS! said...

huwaaaaaa..... pesal ko salu nyakitkan ati aku...huuuwaaaaaaa

hati berlian said...

yay yay nak bole romen kat bolognese bananas yay yay......

:a: :b: :c: :d: :e: :f: :g: :h: :i: :j: :k: :l: :m: :n:

Post a Comment