Friday, December 4, 2009

Biggest Looser Asia


Penah tengok cite nih The Biggest Looser? haaaa cite nih baguih ada wawasan compare cite-cite tak berpekdah cintan cintun tak tercapai akal mu, cool tahap kamben kena kasi bila dpt madu, yg ditayangkan dan diulang tayang lagi dan lagi ngan alasan sambutan amat memberansangkan dan diulang tayang pada waktu senja tanpa iklan padahal takder sapa nk iklankan barang derang utk cite yg tak besh nih!!! time ni sepatutnya kaum ibuk sibuk solat dan mengaji termasuk menghidang makanan kat laki...


Biggest Looser lebeh besh dari cite lawan2 yg sungguh annoying.. takder matlamat, ganas, takder vision, bini masak nasik tak cukup pon boleh kuor pedang lawan ngan jiran. Cite dlm majalah nipis ngan kualiti paper yg kalu lap montot sahih calar balar...pastu carik hero encem2 sket kasi adapt masuk wayang.. arrghhh not motivating lansung!!!



itu belum masuk lagi rancangan reality tv kununnya..dihidang ngan tarian2 separa lucah yg dihalalkan ngan tajuk tak boleh blah! bila ditranslate ke bahser mesia "korang hengat korang pandai mcm kitorang nari ker?"




Biggest Looser based on reality live dari gundu nk jadi kurus, healty life, healty food, healty thinking..upgrade self esteem, boleh motivate kita cara nk capai sesuatu bukan dengan bermimpi dan berimajinasi kena berpijak pada reality.. takder jalan mudah.com nk suksess melainkan berusaha sampai muntah darah .. takder org besh jd gumuk walopon dia ckp dia hepi...aku tau la sebab aku pon penah gumuk jugak hahahahah... berat aku penah capai 90kg++..cer korang bayangkan heidi klum ngan berat 90kg++ masih lawa bukan? itulah aku ...
wokeh utk further detail korang leh baca disini .. baru episod dua.. setelah hampir 5th aku jadi motherhood inilah cite yg aku try follow setelah berhempas pulas berebut remote estro ngan minime ku..

9 comments:

Lemon Dusk said...

i follow

ahkakbatik said...

weih... err.... aku cakap bukan nak sakitkan ati ko lah...
tapi biggest loser ni untuk worang gumuk-gumuk banyak ketul.. aku haaa.... 2 ketul untuk cik mat tu je yang adoo....

oleh yang sedemikiang... walopun ko dengki nak mampos dgn tahap kesabaran hati nur amina...(aku le tu...)... walopun ko semedang tak redha seredha nur amina.... walopun ko tak kicik comei macam nur amina.... aku tetap tonton NUR KASIH!!!!

patin said...

haaaa aku ske gak nengok cite the biggest loser ni... 2 season dah aku nengok... wlupun aku TINGGI LAMPAI N GORJES, aku simpati dan teruja betui nengok semangat dan ketabahan depa2 ni menguruskan badan... pakkal la aku ni dah TINGGI LAMPAI N GORJES, klu tak mau gak compete dapatkan USD100k tu... ngeeee.....

razzlina said...

hehehe...betol betol betol saudari saudari sekelian...bentuk badanku pun slim, pinggangku ramping bergetah...itu pasal la aku suke nengok rancangan tari menari malam pesta muda mudi nehhh...heh heh heh biggest loser neh kasi worang gumuk2 la nengok...

BaNaNaS! said...

தமிழ் யூனிகோட் !!!
ஒரு சிறிய அறிமுகம்
இலவச மின்பாடம்!!!! NyaMpaH!!!

Lemon Dusk said...

kah kah kah

err korang ni.. sedar dak.. encik suami tersayang korang tu.. patut bebenar join biggest loser tu?

raso-raso den.. mau sompot nak nak nak tut (slow yo sebut tu)

BaNaNaS! said...

bior somi biggest looser asal bini bukan biggest wife.. BuwArAHhaAHahhaAA

Lemon Dusk said...

koh koh koh

tosodak den!

Anonymous said...

Kahkahkah.....

:a: :b: :c: :d: :e: :f: :g: :h: :i: :j: :k: :l: :m: :n:

Post a Comment