Thursday, December 3, 2009

Good Bye

Maafkan aku, aku terpaksa memutuskan perhubungan ini, aku faham hubungan kita hanya seketika cuma, namun aku tak mampu meneruskan hubungan kita lagi, aku tak sanggup kehilangan ringgit hanya untuk memilikimu, sesungguhnya aku dapat rasakan hubungan kita tidak direstui lagi....jalan terbaik hanya berpisah.. slamat tinggal .....


RHB Credit Card ku..




aku pulangkan ko pada empunyamu.. good bye forever... sob sob sob
inilah puncanya! kita tidak mampu bersama...

10 comments:

patin said...

buhbyeeee.... (aku tulun babaikan jekkkk.... nak bayo, bayo sndrii... ngeeee)

ahkakbatik said...

ni citer ulang-ulang ni tektik kotor naikkan konter nih!!

BaNaNaS! said...

eleh kalu cite nur kaseh tu dok ulang leh lak tengok berulang kali... sajer jer takmo sukung industri blog tempatan!!! tak one mesia lansung!!!

Lemon Dusk said...

goodbye is not forever

lagu siapa ya

azianierdawati said...

bubye aje la k sya oii... guna satu aje kad. xyah byk2. bkn nk bl gelang omah pun!...

razzlina said...

cheh...ini macam skim cepat naikkan konter...tulih tajuk macam gempak, tapi entri satu perenggan jahhhh...nyampah ai !!

i want more!!!!! aku pun mahu melampiaskan napsu serakah membaca blog pada blog mu ini !!!

sekian, makacih...

anikerap said...

alah... ini mcm kalu..
stakat lepaskan kentut di tangga jerk???

BaNaNaS! said...

buwarhahahah.. tajuk mau gempak ala2 ala sotkabo murahan!!!

Anonymous said...

ler....citer psai kad kedit ke....ingtkan gelang omeh kena gadai kat kedai pajak gadai....keh keh keh.....hmmmm....langsung tak losing calories le klu cter cengini......

BaNaNaS! said...

hahahha.. gelang omeh mana leh gadai kang aku meroyan sapa nk tulih entri blog aku??????

:a: :b: :c: :d: :e: :f: :g: :h: :i: :j: :k: :l: :m: :n:

Post a Comment