Wednesday, December 16, 2009

Cite SeDey!

Harini aku dengan sedeynya membeli sebijik camera baru utk dibawak bercoti ke china. memang sedey tahap gaban bila mengenangkan camera beso gabak ku itew yg telah menjadi mangsa pencopet.. huwaaaaaaaa.... maka harini dengan tabahnya setelah aku menyurvey segala mak nenet kamera maka dengan segala hormatnya aku menyain zero interest ezi payment pembelian kamera len yg lebey murah, kecit dan kureng power bila dicompare ngan kamera mahei ku itew... malas aku nk pinjam2 hok org kang rosak sapo nk ganti???? akuuuuu jugak... tambah2 mengenangkan minime ku yg bakal mengexploitasi pengunaan kamera aku tanpa
sedar.

Lagipon kamera nih da friendly user ngan aku, al maklumla sama brand ngan allahyarham Canon SX10IS ku itew... walopon ada kamera len yg lebey cumil ngan harga yg lebey tinggi, tp disebabkan tangan aku da bese pegang Canon yg beso bagak so ini pilihang aku yg paling sesuwei...kang aku beli brand len jenuh nk mentelaah plak...






Price : CNY 896.50

AA Bateries Chargers : CNY 97.83

Lens Protector : CNY 9.98

Total Price : CNY 1004.32

ezi payment monthly CNY 167.42

Details of the camera klik sini

semua kiraan dlm CNY : Chinese Yuan Renminbi

Heheheh sejok nk p China nih aku beli nasik lomak kat warung pon guna Yuan BUwAArHAHah..

4 comments:

Anonymous said...

lohdpt beli kamera baru pun sedey ka.
aku punya kamera lg dah otai
smpi kdg nak p memana nak ambik gmbo pun segan
tp ttp syg dah byk rakam memori family ku

bling2

ahkakbatik said...

huh!! citer nur kaseh lagi ceday daaaa.......

Lemon Dusk said...

sudah fly to china ini minah.

Anonymous said...

erk...nk address aku tak?

bini SRK.

:a: :b: :c: :d: :e: :f: :g: :h: :i: :j: :k: :l: :m: :n:

Post a Comment