Thursday, December 10, 2009

wHy I HaTe SoPinG!!!!

Semua org suka soping! tahukan anda bahawa aku tak suka soping? berikut sebab2 naper aku tak suka soping!




Wit aku secara otomatik akan didermakan utk derang naik benda2 mengarut seperti di atas nih!!!






Hawa yg suka menyelit disana sini... tetiba jer dia ada belakang budak cashier, menscan barang2 padahal aku tengah sibuk membayar dihadapan







Hana yg tetiba menghilangkan diri ... carik punya carik rupanya ada dlm kawasan playground









Hanish yg sering membayangkan dirinya mak snow white.. pantang tengok cermin!! sure sibuk tersengeh2 depan tu...











Demikian la sebab2 naper aku tak suka soping...huuu huuu huuuu

14 comments:

Lemon Dusk said...

shopping alone?

home alone?

ahkakbatik said...

weih aku plan nak beli sebijik dua menan masuk wit ateh tu.... idakle cik mat ngaruk tiap kali nampak kat jasko....
kang di tarik melalak sepanjang jalan....

ko tau mana ada juai sale? beli satu free 3 ka... kang ko mai umah aku leh naik sekali.. kena cas gakla.. tak cas idakle menatang tu bergerak.... ceh!! mauk free saja!!

Anonymous said...

alah sian anak ko tirai, dah tau anak ko suka mende tu sume ko belila utk derang...hahahahah
klu ko dah belikan sure derang tanak yg kat tmpt sopinng tu lg

Anonymous said...

paling kesian tgk anak ko yg meniarap depan cermin tu le...beli le cermin mcm tu......

bling2

razzlina said...

pst bananas, nanti kita buat playdate...3 anak daro ko lawan 3 anak teruna aku....kita tengok sapa lagi ganehhhh hehehe....

BaNaNaS! said...

batiks...aku pon plan nk beli menatang nih letak kat umah aku barang seeko dua, pastu set kasi laju dan laju dan lajuuuu bior derang serik nk nek dah BUuwaARrahaHAHh..

BaNaNaS! said...

tai, kalu sy soping alone senang kontrol, sebab sy ada koser kemutan utk mengemut seko2 masuk troli tanpa kompromi BuuWarRRhaha..

BaNaNaS! said...

Hahha..bling2..nanti aku propsed kat somi terchenta utk membeli cermin tersebut...hahaahah

BaNaNaS! said...

Wahai daiment!!! aku kalu dok kat area umah korang lama dah aku joinkan derang ngan ultraman tiga mu itew dimana anak2 kita berenam leh makan tart cis, bangkit cis dengan gumbiranya di umah batiss ciss heheheheh...

snowwhite zone said...

hak.. best tgk gelagat anak2 k sya yg cumil2 belaka... rajin2 la anak2 k sya g soping..

Lemon Dusk said...

ha ha ha

batik cis.. tgh men-cis.. eh men-"caj" lagik.. dan lagik.. dan lagik!

Lemon Dusk said...

weh! ko kemut duit ke kemut apa tu?

patin said...

aku tengok gegambo ni sume aku pelik tang satuuuuu jek... cemana mak bebudak ni leh sempat tangkap gambo!

BaNaNaS! said...

hahaha bila aku da tahap tensen.. mmg aku wat tatau jer kat bebudak tu..pastu utk mengubat hatiku yg geram nih aku terus snap jer gambo derang

:a: :b: :c: :d: :e: :f: :g: :h: :i: :j: :k: :l: :m: :n:

Post a Comment