Tuesday, December 8, 2009

Pasanga

Banyak banyak movie tamil yg aku suke sejak aku melanggan Thanggathirai Box Office nih ialah :-

Pasanga

Cite ni mengenai bebudak skolah rendah jenis tamil di Virachilai sebuah kampung dekat dekat Pudukottai, kisah Jeeva geng malas tahap cipan dan geng Anbu yg rajin, derang berdua memang tak ngam lansung... dlm masa yg sama abg Anbu suda jatus chenta sama Jeeva aka'.. ini menambahkan agi kebengangan Jeeva & Anbu...

memang besh! merbeles! babak yg aku paling suka masa Jeeva & the gang, tak pas exam, siap mai kelas ngan calit didahi ala2 sami takut kang kena marah ngan cikgu....BUwahHAHaha.. malas aku nk tulih lebey2.. korang baca kat sini jer la eik..tp korang dengor la ckp aku pegi carik cite nih.. besh gilerrr..
itu jer preview harini..

8 comments:

Lemon Dusk said...

wah geng bas sekolah lah ni ek?

patin said...

sori.. i org landen.. bukan anak mami mau pun jowo.. so i x layan cite tamil ek...

razzlina said...

satgi aku pi skodeng kat umah letchumy sebelah umah aku nih kut2 dia tengah pasang citer nih....tapi....nanti dia punya anjen kijar sama aku....ayomaaaaaaaa !

ahkakbatik said...

mana besh ngan nurkasih? ke sama je tahap kecipanan nyek?

ahkakbatik said...

aku takleh nengok citer tamil lebih dari 20 menet... nengok pale depa tergeleng2 kang pale aku pun pening..

esthetika sukma said...

klu tgk citer tamil atau hindi.....
tang dusyum!! dusyum!!! lawan penjahat 50 org tu je yg aku paham pon...pastu hero menang, heroin kejor2....sbb hero dah menang..... pastu tawen2 pastu abis citer....

Lemon Dusk said...

ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha
ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha
ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha

Anonymous said...

aku tgk hang mcm expert jek psl citer tamil nih..

heroin SRK.

:a: :b: :c: :d: :e: :f: :g: :h: :i: :j: :k: :l: :m: :n:

Post a Comment