Tuesday, December 29, 2009

China Doll

hehehehe... aku tau asal aku letak tajuk melalut jer konpom ramai yg kelam kabut kelik blog aku.. dengan ini secara tak lansung menaikan konter trapik aku yg salu dihack oleh jiran2 bolognese itew...



memula aku nk mintak hampun dan maap atas penambahan dosa korang yg menyumpah seranah blog aku yg sudah lama tak dihapdet hehehehe... wokeh im back from Beijing-China, pastu aku teruih masuk Hadyai-Thailand.. aku apply coti dua hari jer yg len aku apply mc kat klinik hehehehe...itu pasat la blog haku tak di hapdet..



kat Beijing skang nih sejuk nk mampuih!!.. masa memula aku sampai epot cuaca da -3, huiyoooo dari epot nk nek bas mau beku darah aku, sepanjang di Beijing tak besh lansung, asal kluor jer minime aku merengek2 nk masuk bas balik.. len kali la aku cite pasai beijing eik.. sebab gambo2 blum di upload lagi.. asal muko aku tercongok kat opis jer bosh aku da upload keje bertimbun2... maka entry beijing bersambung len kali...

2 comments:

hati berlian said...

chissssssss...aku masuk kat sini dengan napsu yang meluap2 nak baco cito mokcikgad di beijing, tapi ciput jer ko cerita, like coughing at the staircase jer...make my blood go usptairs only la !!!! huh!

Lemon Dusk said...

loh.. minah gersang mai sini?

:a: :b: :c: :d: :e: :f: :g: :h: :i: :j: :k: :l: :m: :n:

Post a Comment