Monday, November 30, 2009

Cite AnTu LaGi

yeah... setelah seminggu aku beraya sakan kini tibalah masa utk menghapdet blog dengan hebatnya sebelum aku kekeringan idea akibat timbunan keje2 yg di longgokan atas meja aku...lagipon bosh-bosh aku pon sibuk bercoti sakan.








Ari sabtu aritu aku g KL, melawat anak sedara baru yg berjaya kuor tengok donya.. disebabkan ari sabtu aritu masih hot dengan cuti raya Aidil Adha so KL tak baper nk sesak maka kitorang pon dengan pantasnya drive g KL.. aku berjaya sampai Prince Court Hospital dengan cemerlangnya mengikut bontot kete abg aku... hehehehe... korang leh tau info spital nih kat sini .. sunyi nk mampos spital nih, .. cuma masa aku nk balik semalam aku pasan si Hanish sibuk menoleh belakang sambil melambai2 dengan gembiranya.. bila aku toleh belakang takder sapa pon, .. so langkah aku makin laju mengejar abg aku yg da jausss kedepan..









kat lobi pon sunyi.... eiiii ngeri betui arr suasana camni...





itu jer cite Antu aku kali Nih


Sekian Mekasih heheheheh..............

5 comments:

Lemon Dusk said...

den ado satu cite antu.. real punya!

patin said...

cisss.. nyesal aku baca.... huh!

err... kampeni aku dulu2 masa keje zaman2 dahulukala penah nak compete tender untuk flooring prince court ni... tak dapek rasanya... hehehe...

BaNaNaS! said...

ko tau aku tengok misi kat sini sopan nk mampuih..tengah2 mlm buto ahkak ipo aku pangei nk tengok baby... derang datang ngan senyum simpul..kalu kat spital gomen mau akak ipo aku dah kena maki hehehehe....

Lemon Dusk said...

err the bill?

ahkakbatik said...

korang banak le lagi.... banak kat sini leh aku mai melawat... aku kan dah tutup kilang..

:a: :b: :c: :d: :e: :f: :g: :h: :i: :j: :k: :l: :m: :n:

Post a Comment