Monday, November 23, 2009

Heidi Klum

tajuk aku harini takder kena mengena ngan cite aku, disebabkan Heidi Klum baru banak, sure ramai nk tengok latest gambo dia dan cite dia, so aku letak nama dia, dan dengan ini boleh menambahkan kesilap-kelikan dan secara tak lansung menambahkan jumlah pelawat dari obersea ke blog aku...ngeh ngeh ngeh... kan aku da ckp aku memang brilliang tanpa mengabehkan ratusan pesso semata2 utk ditipu ngan pemikiran nk jd jutawang pdhal buku yg kita beli tu la yg menyebabkan depa jd jutawang..
Heidi nih memang cumil, model victoria secret, anak ompetblas kalu x silap aku..yg kale sama ngan later belakang gambo tu laki dia Seal...hehehhe..masa aku tengok E channel pasai kisah idup Heidi, taste dia memang laki tuo dan buruks...dan dia amat mengkugamkan ku kerana abeh jer banak teruih vogue abeh jer banak teruih vogue..huh memang fantastik bombastik la..
err apa aku nk cite arr???..wohhh tadi lepas lunch mee rebus, aku rasa mcm nk diet (mcm biasa aku tingat nk diet hanya lepas makan), so aku pon survey obat diet kat toko2 obat cap ayam.. kalu obat paling popular yg konpom kuruih ialah 'LAMI' obat nih dari Indon, sebotoi 30kapsule hanya belasan hengget.. kalu makan sebijik konpom takyah mkn apa sampai esok makan lagi sebijik...tp tak diiktirap oleh kementerian kesihatan so sebarang risiko tanggung sdn.. ramai makan LAMI nih, sebulan jer belasan kiloss gone... masa aku terpk2 nk makan nih budak tu ckp..."kak yg nih sy tak rekemen la kak, buleh mati"..huh? " "adik amik balik arr dik ahkak x bersedia utk mati lagi" kataku sambil menyerahkan obat itu kepadanya.. so terpaksa rela aku postponed kan rancangan diet aku utk kelapan ratus tiga puluh dua kali..
Tawoon depan jer la diet, bulan ni cuti skolah banyak kenduri, Jumaat nih raya aji, makan time lagi....hehehheeh...

10 comments:

Lemon Dusk said...

kat sini ada nasi impit with rendang daging, choc chip, kerepek ubi.. biskut kering pun ado.

err berlian kata musim winter kena makang spesis ubi.. baru feel "snow" tu.

anikerap said...

heidi ni time pregnant pun lawooooo

razzlina said...

ala ai pun lawo jugak tak kira masa peknen ke tak peknen kerrrr...harharharrrrrrrrrr...ini stetmen KPI yg aku belajo dari blog bananas ni lerrr

patin said...

hahaha ayat xleh blah dari puang daimen..

BaNaNaS! said...

huh memang takleh blah!!!...huh!!

ahkakbatik said...

loh!! ada hapdet... sib baik aku kelik time dah hapdet!! heh heh!!

leh tak ko hapdet tanpa mengutuks blog glemer 8 rebu tu?!!

heidi ni diet sobab dia banyak uwet!! jutawan pesso... miiliyar rupiah.. golek-golek je manjang ada orag urut.... aku kalo golek.. kalau idak cik mat ngempeng.. bapak nya pulak mintak ngempeng... ngeh ngeh ngeh...(18sx jawa)..

Lemon Dusk said...

berapa kali mau posting daaaaa?!

patin said...

hoh.. dia nak menekankan tentang ke"SX"annye tu kot.. harharharhar...bihla pehni bananas takleh bukak blognya sendiri makan takde la penghapdetan darinya maka tak ramai la yg masuk ke blognya maka semakin tinggi la konter batik...

hoh, batik men taktik kotor! ngiahahhaha...

ahkakbatik said...

ekeke... donla blo mai kaver....

BaNaNaS! said...

kalu yer pon ghairah toksah la komen banyak2 kali kat blog haku!!!...

:a: :b: :c: :d: :e: :f: :g: :h: :i: :j: :k: :l: :m: :n:

Post a Comment