Thursday, November 12, 2009

MaKanG MaKAnG

Aritu aku makan seafood kat tepi pantai..area Queensbay, aku memang tak suka makan kat area sini, sebab makanan derang memang hampesh..


walopon aku bukan pakar masakan yg berkaliber tp aku pakar makan hehehhe.. dan aku pastikan aku makan sampai abeh..rezeki jgn dibuang!!!




takder arr mcm jiran aku..sket sket nk muntah sket sket tak lalu tp kalu koling tak pon tengok blog dia semua cite kedai makan...


disebabkan anak2 aku tu nk men pasir di pantai dan kemalasan tahap maksima nk drive g Bt Feringhi maka kitorang datang sini jer la...


Pulau depan tu Pular Jerejak, nampak mcm dekat tp kalu berenang mau putus urat kaki jugak nk sampai... kalu nek boat dlm 3 hengget jer kot..kalu nk beli boat pegi blog org len..



aku pon tak penah sampai lagi kat Pulau Jerejak nih..tatau besh ker tak.. nampak mcm tak besh.. yer la kat Penang nih nama jer tepi laut tp pantai kotoq..kat Bt Feringghi okey sket tp jellyfish banyak..


tingat aku kat Sponge Bob ngan Patrick yg suka tangkap Jellyfish..









Bebudak yg sibuk men pasir...Hawa sibuk korek idung yg di masuki pasir..

















nk balik kitorang lalu dekat area seafood utk pilih dan makan.. masa tggu Kudi bayo makanan, kitorang jamu mata tengok ikan2 kat situ...


Tetiba jer Hana cakap..

mama, Hana tak penah makan kura-kura, Hana teringin nk makan kura2...



erkk.. blurr la kejap aku nk menjawap.. so aku suh Hana tanya kat Abahnya naper tak order kura2 masa makan tadi..heheheh..

Sekian maceyyy hehehehe..

9 comments:

Lemon Dusk said...

makang makang
jangang tak makang

isy.. tenet lembab gilos le hari ni!

BaNaNaS! said...

tai da poton???

Lemon Dusk said...

ha ha ha

u make me LOL!

ha ha ha

patin said...

eleehhhhh...buk jek... org cite makan dia pun nak cite makan.... buk buk buk buk :p

Lemon Dusk said...

weh! den ado layi cite makang makang!

tu special edition punya cite.

ahkakbatik said...

takdek citer lain ker? makang...makanggg.... bangunlah wahai ummah bahwa dunia di akhir zaman.... lebihkan beribadahhh....
(aku dengki mato aku merah kena korantin lam umah jek!)

Lemon Dusk said...

ha ha

Ahkak Bling2 said...

waaaa...mcm sodap jek tgk udang tu, sotong goreng..kerang tu tak best kot, sbb tak reti kopek kerang...

razzlina said...

aku penah pegi gak kat queensbay tu...tapi aku nek lam jasko jherrrr wahahahaha...cheh macam la kat umah takde jasko.....

(saja jer menyampuk)

:a: :b: :c: :d: :e: :f: :g: :h: :i: :j: :k: :l: :m: :n:

Post a Comment