Tuesday, November 3, 2009

LaWaTaN SamBiL NGulAt

Yo! Arini kita melawat jambatan Pulau Pinang wokeh!! eh eh eh nanti dulu jgn buat muko bohsan!!! bukan nek Jambatan hokeh! jom join aku melawat Bawah Jambatan Pulau Pinang...












kalu nak nek boat, kena menapak kira2 lapan ratus duo ploh dua kaki kuasa dua utk sampai kat gigi air.. Cerr tengokkk sayuuuppp jer mata memandang air laut tu..








yeah yeah da dekat nk sampai tengah jambatan.. cuaca masa nih panas nk mampuih, angin kencang dan laut agak bergelora..


Nampak tak sayup2 tengah jambatan...













Ha ini la pemandangan yg jarang korang nk lihat atau nk lalui.. bukan senang nk amik gambo bawah jambatan nih..







atas batu2 nih ada padang rumput ijo, boleh men tenis atas nih, aku rasa la boleh men tenis sebab depa letak signboard jgn mancing jer, bukan jgn men tenis..sebarang risiko tanggung sendiri..



cantik gak pemandangan, aku pakai kamera henpon jer, kalu kamera mahei bahya woo banyak risiko nek boat kang mercik air laut rugi woooo...(sebenornya aku lupes bwk kamera mahei aku)






nampak tak bwh jambatan tu boat kastam nk lalu.. punya la laju..habih berombak boat kitorang, sib baik tak karam singh walia, mau bosh aku tau aku curik topi keselamatan dia ngan jacket dia nyamar jd bosh MUaHAhhaHAHhaa...


yeahhh sedang melalui bawah jambatan...






Boat kastam, mentang2 la kitorang nek boat nelayan jer..sikit pon kastam tak jeling kami huu huu huu..


kami berjaya tekel abg boat utk bawak kami ronda2 nek boat.. nampak tak bayang2 dia kat belakang?? tu haa yg mcm ceplos dah tu....
yg molot merah dan comei mcm Angelina Jolie tu aku.. hikhikhik...
Sekian cerita lawatan sambil ngulat aku... masa nih bosh aku takder depa meting kat HQ hohoho

5 comments:

hati berlian said...

sampai hati hang tipu kami selama ni...hang kata hang comey...ini comey hapa mulut besaq macam mulot itek ahkak batik, dah la kaler pink lak tu hohoho

ahkakbatik said...

bila masaaa lak aku ternak itekkk... sesuka ko je... tu itek tambachi sebelah umah ko tu haaa...
aku lah... kalo ngulat sah pi jasko.. pelik bin ajaib aku ado org ngulat dok bawah jambatan?

BaNaNaS! said...

cehhh mentang2 la aku kale dayang senandung sesuka ati jer ckp pink tak match ngan aku..jeles la tu.. nyampah!!

BaNaNaS! said...

yo kak tek! bulan nih kuncu kuncu ulat semekin, gaji dpt awai sangat da abeh.. so tarak bajet mau ulat kat jusko, itu pasal la kitorang ulat kat bawah jambatan..Jimat sehhhh!!!!

lissa said...

ada wat flea market tak bawah jambatan tu? nak table kosong satuuuuuuuu... juai batu.... hikhikhik...

:a: :b: :c: :d: :e: :f: :g: :h: :i: :j: :k: :l: :m: :n:

Post a Comment