Tuesday, November 17, 2009

ekekekekeke

tujuan aku cite pasai psyllium husk cap tepon nih sebonarnya nk di tekan kan kat ayat tipon tu haaaa... leh arr cite pasai henpon hahahahaha...

aritu kan ker aku da cite henpon nokia 5800 salu wat hal.. ini time aku suda tukar sama new HP..MUhHAHahahhHAHha kasi tarik napas dan tahan utk memastikan korang tak jeles ngan kebeshan henpon baru ku ini....
tarrraaaaaaaa....................

haaaaa besh tak? sebenornya aku tak explore abeh lagi henpon nih.. sobab..line aku kena poton tak bayo2 lagi sampai nk surf tenet pon tak leh.. ini bebetui poton punya bukan poton iklan tu ... so sapa2 yg ada wit lebey boleh arr kol celcom utk menderma sambil membayar bill tipon aku nih..tak mahei pon tak sampei 200 jer pon... tulun arrr tulunnnnnnnnnnn..aku nk eksen tp takleh..HhuuWWaaaaa....

13 comments:

ahkakbatik said...

huisshhh... awat tangan ko nampak lebau gedabak semacam jek..!!
(aku buat2 tak nampak tepon tuh!!)

Unknown said...

nokia? elleehh...
nokia takder dlm top 5 in the world best smart phone la...
(dengki.. dengki...)

BaNaNaS! said...

hahhaah janji preee..

apa yg penting?? henpooon preee
apa yg pentin? henpoonn preee
yeahhh henpon preee!!!

sila nyanyi mcm lagu wonderpets...

razzlina said...

......

razzlina said...

posting aku kat atas tu menggambarkan keadaan aku yg tengah histeria

errr ini nokiah msde in china juga ke (dengan penuh mengharap)

BaNaNaS! said...

hahahahahahampesh!!!

Lemon Dusk said...

ha ha ha

Lemon Dusk said...

tolong kami
bantu kami
bayar bil api

(ingat dak lagu ni)

eh bukang.. bil celcom lah!

he he

hari ni.. nostalgia p ramlee lah pulak!

Unknown said...

mari kita berdoa agar henpon tu mmg cina mali punya..

Unknown said...

sila tunjuk waranty card nyer???

patin said...

nape nampak macam tipon dummy kat kedai jek?
lalalalallaa..

BaNaNaS! said...

hermmm sebarang komen yg tak bernas akan di delete!!! sila komen ngan bernas!!!

Anonymous said...

kejam nya di kau

oh kejam nya di kau

:a: :b: :c: :d: :e: :f: :g: :h: :i: :j: :k: :l: :m: :n:

Post a Comment