Tuesday, November 24, 2009

CiTe AntU

aku nk wat confession of a broken heart lagi la...... aku heran tui arr.. apsal aku nk kelik blog org len jer tetiba kluor blog batik??, niat aku nk bukak blog bolian tp aku terbukak blog batik???..niat ati nk bukak blog patin setelah melihat kat chatbox patin ngan merembesnya hajak aku pegi blog dia..tp time nk kelik aku terbukak blog batik jugakkkk??? aku nk kelik blog otai pon blog batik jugak yg terkluor???blog ani macaroni jgn citer arr..jejariku yg mulus ini tetap mengelik blog batik bukan sekali bukan dua kali tp berkali-kali sehari??... misteri nusantara betui arr...aku rasa aku kena cek link aku balik.. ntah2 blog aku da dihacked by batik dan semua link blog kawan2 aku menuju ke link batik???..

aku da cek! konpom aku da cek! tp naper aku terkelik blog batik jugak??? .. apakah aku harus membuang link berhantu itewwww??? tp series kalu ku buang kang aku google carik link iteww jugak!!!..mungkin aku telah dimandrem ngan ilmu tempe jowo sehingga aku harus mengelik berkali2 utk melampiaskan napsu ku??..adakah blog batik sehebat itew?? NO NO NO.. i kenot admit i addict to that blog.. NO NO NO... aku tak sanggup menghadapi realiti yg akulah penyumbang terbesar 80000 kelik itewww....ohh tiidaakkkkkk

10 comments:

ahkakbatik said...

dengan segala hormatnya aku ingin mengucapkan ENAM REBU kali terima kasih pada pisang atas kekelikan nya itew.... kali ni aku tak kisah mengakui jarinya yang tulus kemulusnimbus sungguh tekun mengelik blog aku....

aku ingin memaklumkan bahawa aku tidak ada membela apa-apa jenis hantu...

mungkin ketulusan aku dalam menulis... tidak keliru dengan identiti diri (haha sila muntah!) menjadi pelaris dalam penulisan merapu iteww....

BaNaNaS! said...

err camno nk dilit post arrr????

patin said...

aaaaa aku sukung aku sukung ko dilit komen di atas.... penat dah aku muntah ijo 3 beledi ni..... hohohoho..

ahkakbatik said...

weih.. telajak perahu leh tolak balik gostan daaa....
naik beskal takleh gostan kecoli ko turun dan tolak balik kebelakang...
telajak tuleh, ko kena cari men in black kasik erase memori aku...

razzlina said...

seh betik bela entu...errr neper eku cekep eder erep eeeeeeeee ???? eee entu betik etu detengggg...

Lemon Dusk said...

ha ha ha

udah berdekah dekah den ketawo jowo ni

ha ha ha

Ahkak Bling2 said...

keh keh keh berlian dah kena lintasan antu ...
weh tu bukan antu jawa klu bunyi gitu...tu bunyik boyan dah jadiknya...

klu antu jawa tu mesti dok sebut2 nasik ambeng..

razzlina said...

boyan ko ??? loh...antu tu silap channel la...hikhikhik...

Unknown said...

men in black kasi erase memory???
men in black kaaaaa papaya (superhero mesia tgn jadik besar)??

Lemon Dusk said...

eid mubarak. eid ul-adha.

:a: :b: :c: :d: :e: :f: :g: :h: :i: :j: :k: :l: :m: :n:

Post a Comment