Monday, November 30, 2009

Imperial Chakri Palace

Ahad last week aku makan kat Imperial Chakri Palace KLCC... semua yg di order sama sejibik mcm blog jiran sebelah aku tu... antara menunya...




Deep Fried Kerapu... (gambo dicilok dari sini)


















Soft Shell Crab (gambo cilok)












Asparagus (gambo cilok)














Napkin (gambo cilok)













Hanish yg kepedasan akibat cuba mencilok udang dlm tomyam aku hehehehe...













Tomyam White Soup (gambo cilok lagi heheheh)













Hawa tengah 'high' menyedut stoberi jus

















stoberi shake (gambo cilok jugak) - apsal masa aku order takder soberi pon dlm air aku????







makanan = 3.5 bintang

harga = 3.5 bintang - bagi aku tak baper value for money

suasana = 4 bintang

child environment = okeh jugak, setelah anak2 aku menumbangkan kismas tree, staff dlm restoran nih leh senyum lagi heheheheh...

toilet = 4 bintang

11 comments:

ahkakbatik said...

apa sumer gambar cilok nih!!... leh caya ka...
belakang hawa macam warung pak maidin depan umah aku jek...

(sodapkan ati ntah jaman bila aku leh pi..)

ahkakbatik said...

comeinya hawa posing... awat tak sama langsung ngan muka ko?

patin said...

cissssssssssssss.... klu aku taw nak kena cilok ni awai2 aku letak watermark... cis cis cis dan ciss...

sukung2 batik.. tah2 kat warung mydin jek... lalallala...

BaNaNaS! said...

mcm kedai mamak??? tapi aku dah paksa mamak2 semua nyorok masa aku nk tgkap gambo bebudak!!!..huh! nk kena cilok lagi nih

BaNaNaS! said...

weh patin! aku rasa petronas ada share la dlm restoran nih.. sebab bini abg aku pon keje petronas dia yg suh kitorang mkn sini...ko pon makan FREE pasai petronas banjer kan kan kan hehehehhehe....

Lemon Dusk said...

hik hik hik

tak lama lagi anak den kerja kt petronas..

BaNaNaS! said...

wahhhh baguih la tai, leh banak kat prince court salu... heeheheh...pastu leh tai banjer kitorang kat ICP nih...

Lemon Dusk said...

ah?

patin said...

cet... udah petonas client aku maaa... kampeni aku ler banje deme... petonas xdak share tapi kontraktor yg salu banje deme kat situ.... klu yg keje retail bley ar lunch cilok lama2 sket jalan pi jejauh ke... klu yg keje opis manjang situ je la option yang ade pun klu nak org banje deme...

BaNaNaS! said...

hua hua hua.. aku nk tuko keje jd pam attendant petronas arr leh makan sini ari2

anikerap said...

petronas? huh..
tp wa xnak keje kt sana.. wa nak carik keje maxis..
berkhidmat utk ananda krishnan
wakakakkaka

sejak biler lak turun KL ni beb?!!

:a: :b: :c: :d: :e: :f: :g: :h: :i: :j: :k: :l: :m: :n:

Post a Comment