Friday, November 20, 2009

Hepi Besday To Me

Harini aku da dapat hadiah Besday korang!!!!!










Ni dari sisi kanan pemandangan hadiah besday..
er korang abaikan pemandangan dlm bakui tu haaa...

Nih dari sisi depan, plak, kad tu dari Wah Chan taktik nk suh aku perabis wit kat kedai depa, dan satu lagi kad english style tu dari SSF, buat pertama kalinya SSF kasi diskon utk customer kalu tidak jgn mimpi la.. da baper lama depa bukak cawangan kat Penang aku antara 1st kastemer registered as a member...hampesh depa tak kasi diskon...


hik hik hik tak lupes henpon canggih aku sebagai pelakon tambahan dlm gambo nih!!

nih gambo hadiah yg telah dibukak, gelang kayu tu baguih betui...bila aku sarung jer kat tangan aku teruih invisible (kale sama ngan aku daaaaaaa), .. brooch bunga blue yg comei, pengikat rambut berlian yg konpom jd hiasan jer - dari tempoyak (dia sorng jer letak nama), anak patong dan beg soping yg tak attach kedit kad or voucher soping dlm tu...satu kale ijo satu kale cekelat...sumer nih tarak nama ...gambo losen hadiah advance dari batik da abeh so takder dlm gambo..

yg patun kecit2 tu dari mekdonal.. kalu sentuh ada bunyi, so kalu ada percubaan sapa2 nk curik stationery aku masa aku takder kat meja (tengah nyembang kat tempat mmber aku atau tengah potocopi aku leh dengor)..hahahahah... bosh aku salu kantoi nk curik stationery aku!...

Sekian entry aku kali ini....lalalalallalalalalala....

9 comments:

patin said...

lerrr.. dah u kan ske GOLD... i nk beli GOLD bracelet tadak yg sploh hengget... i bagik ler GOLD CORAL... tu pun lebey sploh hengget tu.. ngeeeeee....

patin said...

patung tu akk joy bagik.. beg suping ijo tu daimen bagik (err mandangkan dia sakit mata x abeh2 so dia sub jek kat aku adiah tu.. udah ko ske ijo aku bg ler ijo.. hehehe)... beg cekelat tu indon mali tawwww dari bling2.... brooch tu dari seo (uwaaaaa...adiah aku jek dia lom bg lagi)... errr henpon tu kudi la bagi kot... ngeeeee....

ahkakbatik said...

ei... apesai baru 2 hari belated da dapat adiah? apesai akunya dulu sebulan belated?!! menchik arrr....

Lemon Dusk said...

err err den nyanyi "happy belated birthday" je lah ye?

Unknown said...

hadiah sy... penginapan 2D1N dirumah sendiri...

ekekkekekeke...

alamat xdo cmno nk bag yer dak?

razzlina said...

oh iyo ko aku kasik supin beg ijo ????? chaissssssssssssss...PATIN !!!!!! kan aku suh isi pastik ijo tu dengan golang omeh jenama poh kong ka Tomei ka....apsal lak pastik tu kosong ????? haishhhhhh...ni yang aku tak ske bila sab kon kerja kat orang nih....


buat ahdek banana...walopun golang omeh poh kong tiada dalam pastik itu, namun ku harap ko pakek la imajinasi mu dan anggaplah golang tu sentiasa bersamamu macam abe digi yg boroi itewwwww....har har harrrrrr.....

kata orang, yg pentingnya niat....nawaitu....heh heh

BaNaNaS! said...

huh.. yolah.. yolah... aku guna imajinasik cemerlang aku jer la...

hoit patin henpon tu aku beli sdn tau tak!!!... walopon kudi kasi aku konsider tolak utang dia..hohoho...

azianierdawati said...

hepi besday k bana...

Anonymous said...

erk...hepi belated beday, aku takde adiah nak bagi tp aku hrp idup engko bahagia slalu :)

bini SRK

:a: :b: :c: :d: :e: :f: :g: :h: :i: :j: :k: :l: :m: :n:

Post a Comment